דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 טיפים לבחירת חברת פיתוח אפליקציות 

מאת    [ 26/05/2013 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 1690 פעמים ]

החלטתם להצטרף למהפכת המובייל ולפתח אפליקציה עבור העסק שלכם? יש לכם רעיון פנטסטי לאפליקציה ואתם מחפשים חברת פיתוח? לא בטוחים מה לבדוק? הנה 5 טיפים מעולים לבחירת חברת פיתוח אפליקציות.

ניסיון החברה

הדבר הראשון והחשוב ביותר עליו יש להסתכל כאשר בוחרים חברת פיתוח אפליקציות הוא ניסיון החברה. יש לא מעט מתכנתים ומפתחים 'שם בחוץ' ולא לכולם יש ניסיון בפועל, בטח ובטח שלא ניסיון רב. כשאתם ניגשים לבחינת החברות הפוטנציאליות בקשו לראות אפליקציות קיימות, רצוי מאוד אפליקציות עדכניות שנמצאות במרקט הרלוונטי עבורכם. אל תתפשרו בנושא הניסיון, אין ספק שיש מפתחי אפליקציות שיכולים לעשות עבודה מצוינת גם ללא ניסיון רב. אבל, וזה אבל גדול – חברת פיתוח עם ניסיון תדע להציע לכם פתרונות אפקטיביים, מחיר אטרקטיבי (ניסיון חוסך בשעות עבודה) וכמובן תוצאות מהירות יותר וטובות יותר.

התמחות החברה

בנוסף לניסיון כללי בפיתוח אפליקציות יש לבדוק ניסיון ספציפי בפיתוח לפלטפורמה שאתם מעדיפים. למה הכוונה? יש כמה וכמה מערכות הפעלה למובייל ולכל מערכת נדרש ידע וניסיון מצדו של המפתח והמתכנת (כבר מגיעים להבדל בין השניים). אם החלטתם שאתם רוצים למשל אפליקציה לאייפון בחרו חברה עם ניסיון בפיתוח אפליקציות אלו. במקרה הזה, ניסיון בפיתוח לאנדרואיד או לווינדוס פון למשל לא רלוונטי עבורכם.

פיתוח ולא רק תכנות

ישנו הבדל גדול ומשמעותי בין מתכנת למפתח, בין חברת פיתוח לבין תכנות – תכנות הוא הצד הטכני, כתיבת הקוד של האפליקציה. פיתוח הוא הרבה יותר מזה, המפתח הוא 'מנהל הפרויקט', הוא אחראי על גיבוש הקונספט של האפליקציה, עיצוב לפי הקונספט וכל פרט ופרט ביצירת האפליקציה ושיווקה (אם תבחרו בזאת). בעוד המתכנת רואה את הצד שלו בפרויקט, המעצב את שלו וכן הלאה – מפתחי אפליקציות רואים את התמונה הגדולה ואחראיים על הוצאתה לפועל.

תמיכה ואחריות

וודאו שאתם מקבלים אחריות על האפליקציה, לעולם אל תעבדו מול חברה שלא מעניקה אחריות. כמו כן, כדאי לעבוד מול חברה שמעניקה תמיכה בדמות תיקון תקלות אם יש ועדכונים כאשר צריך. אלא אם כן אתם בטוחים שתוכלו לעדכן את האפליקציה בכוחות עצמכם (אלא אם כן אתם מתכנתים זה לא סביר), בחרו חברה שנותנת לכם תמיכה מלאה.

יחס אישי ומתן שירות

לא ניתן ולא ראוי לוותר על מקצועיות ויחס, שירותיות וסבלנות. לא משנה כמה החברה שבחרתם בעלת ניסיון, מומחיות וטווח שירותים רחב – בחרו בה רק אם אתם מרגישים נוח לעבוד מולה, אם אתם מקבלים שירות איכותי, בזמן ולפי כל ההתחייבויות.

טליה ברמי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב